Dotaz k rytmům

Riffy, sóla, techniky, cvičení... aneb praxe všeobecně
Sibro

Dotaz k rytmům

Příspěvek od Sibro »

Zdravim všechny mam dotaz ohledně hraní rytmů.Jsem uplný začátečník a s radou od vás jsem začal nejdříve s naučením vybrnkávání 4/4 rytmu na píseň Montgomery a zkoušim to na akord G a také na prázdné struny abych se naučil nejdříve plynule hrát rytmus ale potřeboval bych radu ohledně strun přes které se hraje u tohoto rytmu.Zda se hraje pokaždé přes všechny struny ať jdu dolu nebo nahoru nebo zda se musim nějakým strunám vyhýbat.Děkuji předem mockrát za radu

Tobi

Re: Dotaz k rytmům

Příspěvek od Tobi »

ahoj. jestli seš začátečník, tak rada určitě nezněla vybrnkávání. to spíš ten rytmus 4/4 (v-v^-^v^), to jo :)

a k tvojí otázce - ze začátku se tím vůbec netrap a hraj přes všechny struny. já to dělám do teď. správně by to mělo být tak, že se třeba u akordu D se nehraje nejtlustší struna (E), protože akord D se sestává z tónů D, A, FIS, takže tam E nemá co dělat, nicméně teď se tím vůbec nezabývej a hraj přes všechny struny ;)

je lepší se ze začátku naučit hrát přes všechny a to stejně silně (stává se, že někdo hraje třebas víc horní (ty vysoký) nebo dolní struny (ty tlustší, co znějí hlouběji)) a to u písniček většinou nezní dobře.

samozřejmě existujou výjimky, kdy je naopak žádoucí hrát třebas jen 3 nejtlustší struny, ale to je zase něco trochu jiného. teďka všechny struny a stejně silně ;)

Smajda

Příspěvek od Smajda »

já se řídím heslem, když držím nějakej "vysokej" akord (G, Em, E apod.) prostě ty co se blíží horním A, E strunám, tak hraju přes všecky, jinak na D, Dm, D7 hraju většinou jen spodní 4 :)
Takovej malilinkatej kytarista Šmajdíček :)

Podpoře prosím fórum přidáním banneru na váš web.

Sibro

Příspěvek od Sibro »