Škola nebo práce??

Volná diskuze - vše, co se netýká muziky
Dejw

Škola nebo práce??

Příspěvek od Dejw »

Pomalu, ale jistě se blíží konec prázdnin. V souvislosti s tím se Vás chci zeptat:

:?: Studujete (v případě, že ano, tak jakou školu) nebo pracujete (tak aspoň obor)?? :?:

Určitě se tu najdou i budoucí maturanti - tak v souvislosti s tím ještě jedna otázka: co říkáte na státní maturitu??
Já mám maturitu naštěstí úspěšně za sebou, ale musím říct, že úroveň některých škol je k zamyšlení - je smutný, když známej co maturoval na strojárně neumí ani napsat vlastní životopis:!: Neříkám, že současná připravovaná verze je dobrá, ale snad tohle aspoň trochu změní úroveň českých škol, která se stále snižuje...

Jinak já jsem stále student, střední škola Reálné gymnázium Prostějov, teď studuju v PV na Fakultě logistiky a krizového řízení - obor Logistika a management (raději se mě neptejte, co se ze mě bude, sám nevím :-D).

Během studia se ještě věnuji práci (z něčeho to hraní financovat musím) - zabývám se nažehlovacími kamínkovými aplikacemi (docela zábava, práce není stereotyp, potkávám nový lidi) - někteří možná znají jako Swarovski kameny :-D

Smajda
Příspěvky: 409
Registrován: 06 dub 2009 18:44

Re: Škola nebo práce??

Příspěvek od Smajda »

tak já jsem stále student :) teď momentálně půjdu do čtvrťáku, takže na mě budou testovat tu slavnou státní maturitu, samozřejmě z ní nadšenej nejsu, ale co se dá dělat. Jinak studuju obor Autotronik, takže by ze mě měl byt opravář aut jak po mechanické tak i po elektrikářské stránce :-)
Takovej malilinkatej kytarista Šmajdíček :)

Podpoře prosím fórum přidáním banneru na váš web.

Uživatelský avatar
Matttyna
Příspěvky: 105
Registrován: 24 úno 2010 21:08

Re: Škola nebo práce??

Příspěvek od Matttyna »

Studentka IT oboru...už naštěstí po maturitě :-D
In love with my Nashville NW-32C...

CreAtive_34
Příspěvky: 88
Registrován: 24 lis 2009 20:16

Re: Škola nebo práce??

Příspěvek od CreAtive_34 »