Zdravím všechny,
úplnou náhodou jsem narazil na tohle parádní fórum, tak musím využít šance a zeptat se na jednu, pro většinu asi dost blbou otázku
Jsem začátečník a chci se naučit hrát. Od otce jsem si pujčil kytaru (nevím, jestli je to španělka, nebo co to vlastně je...vevnitř je napsané AMADA Classic Guitar, made by Strunal Czech republic). Zároveň mi to před prvním hraním společně s dědou, který hrál kdysi na basu v kapele, nějak naladili. Jenže pozor, tady přichází zádrhel!
Když jsem se díval na Youtubu (stáhl jsem si taky nějakou výuku pro samouky se zvuky) na ladění kytary, tak tam měli úplně jiný zvuk, než mi naladil děda, což mě hodně zmátlo Když to ale projedu podle toho 5. pražce, tak to navzájem všechno ladí, ikdyž zvukově je to jako celek výš, než na všech ladících návodech. Proto bych se chtěl zeptat, než do toho začnu rýpat, jestli je rozdíl v tónech, které vydává klasická a akustická kytara, nebo se ladí všechny stejně podle stejného zvuku :kapela: Ve všech návodech totiž používají kytaru akustickou, takže jsem celkem zmatený, jelikož se mi nikdy nepodaří vyloudit stejný zvuk akordu, jako v předloze
Díky za každou radu
Rozdíl v lazení u různých typů kytar
-
Re: Rozdíl v lazení u různých typů kytar
Pro začátek by to chtělo nové struny a ladičku. Minimální investice...
Stejně si brzo koupíš kytaru novou
Standartní ladění kytar je všude stejné EADghe
Stejně si brzo koupíš kytaru novou
Standartní ladění kytar je všude stejné EADghe
Zdravím a vítám tě u nás na fóru.
Na začátek je třeba si uvědomit, že 2 kytary nebudou ladit a hrát úplně stejně. Jinak taky mám doma jednu Amadu
Zvuk ovlivňuje hrozně moc věcí, zkusím ti tady vypsat některý, který mě z hlavy napadnou, ale většina je tady na fóru řešena pořád dokola, takže stačí projet další témata:
- druh kytary - zvuk je ovlivněn stavbou kytary a materiálem, ze kterého je kytara vyrobena
- zpracování kytary - pokud kytara není dobře vyrobená, tak zvuk bude špatnej