Problem s vybrnkavanim

Riffy, sóla, techniky, cvičení... aneb praxe všeobecně
Odpovědět
Adrah
Příspěvky: 8
Registrován: 27 črc 2010 17:54

Problem s vybrnkavanim

Příspěvek od Adrah »

Zdravim, jsem samouk, na kytaru hraju asi rok a pul a "rezat akordy" uz umim docela solidne, tak jsem chtel prohloubit svuj kytarovej skill tim ze se naucim "vybrnkavat" po strunach, napriklad podle tabu. Jenze ne jenom ze mi to nejde, ja dokonce naprosto nechapu princip jakym se to ma delat :D jak u toho ma pracovat leva ruka? A co bych pred tim nez zacnu brnkat mel vedet? Nema to nejakou filozofii jak se to dela? :D
Delam to tak ze na kazdy brnknuti zmenim to co drzi leva ruka podle tabu, ale to je priserne narocny, to prece nemuze bejt dobre, ani tak rychle po kytare rukou nikdo nejezdi, takze jak se to principielne dela? Nemoh by mi prosim nekdo poradit?

Emiel
Příspěvky: 29
Registrován: 19 bře 2011 16:04

Re: Problem s vybrnkavanim

Příspěvek od Emiel »

Zdravím,
zkus se na tu tabulaturu kouknout pořádně, v devadesáti procent příbadů je celý takt na vydrnkávání jen rozložený akord. Najdi si v tom ten akord, zmáčkni ho a pak to vydrnkej, pak ho jen přejeď na další a znovu... ;)
Ono to nějak půjde.

Adrah
Příspěvky: 8
Registrován: 27 črc 2010 17:54

Re: Problem s vybrnkavanim

Příspěvek od Adrah »

To je pravda, nekde jsou ty akordy dokonce napsany, pak se to +- da... ale asi hraju teh 10% protoze je tam proste nenacpu :D treba lehce vypadajici nothing else matters. http://www.guitaretab.com/m/metallica/22035.html Tam proste zadnej akord nevidim to se a kazdy brnknuti musi chytit znova... nebo nevim :D

Uživatelský avatar
Ol'Dawg
Příspěvky: 119
Registrován: 28 zář 2011 17:01

Re: Problem s vybrnkavanim

Příspěvek od Ol'Dawg »

Adrah píše:...ze se naucim "vybrnkavat" po strunach...
Můžeš být konkrétnější? Jde ti o flatpicking (hru trsátkem) nebo fingerpicking (hru prsty)? To jsou diametrálně odlišné techniky, poskytující diametrálně odlišné vysledky.