Počáteční problémy

Riffy, sóla, techniky, cvičení... aneb praxe všeobecně
Odpovědět
Luke
Příspěvky: 4
Registrován: 09 zář 2011 07:51

Počáteční problémy

Příspěvek od Luke »

Zdravím

Jsem úplný začátečník, kytaru jsem si přivezl teprve minulý týden, ale myslim si že by mi to mohlo jít ;) Koupil jsem obyčejnou kytaru v hudebninách, Byla i s báglem a ladičkou, tak to pro mě, jako začátečníka byla dobrá volba. Je to tahle http://kytary.cz/framus-ideal-4-4-tune-pack/HN108226/


Rád bych napsal něco k důvodu proč jsem si kytaru pořídil. Toužil jsem docela dlouho umět na něco hrát. Už od základky když jsme byly na nějakých akcích kde se na něco hrálo jsem s kámošem halekal a pokoušel se zpívat, což mi nešlo uplně špatně. Pak jsem byl na pár akcích kde se u ohně hrálo a zpívalo u ohně, což mě přesvědčilo že to chci taky umět :P Jsem tak nějak komediant, takže bejt středem pozornosti a bavit lidi mě baví :lol:

Zatim se řídim radami co jsem tady vyčetl. Hrát 4/4 rytmus, chytat akordy, střídat a pořád dokola to cvičit. Rytmus mi docela jde, akordy zkouším střídat ale když u toho vydržim půl hodiny tak to je dost. Jak hraju pořád jeden rytmus tak mě to přestane bavit (druhej den už je to ok :mrgreen: ) Tak zkoušim nějaký brnkačky atd. Mám hodně rád písničku Slunečný hrob (každý jistě zná) ten doprovod ( resp. ten začátek) jsem uměl asi za den, ale nějak se nemůžu hnout dál, tak podle tabů zkouším pořád něco, docela to jde, ale pak se někde zaseknu a dál nic.

Když hraju rytmus, naučim se akordy co k písničce potřebuju ale pořád tu písničku nějak nemůžu dosadit :? Máte na to nějakej trik nebo nějakou pomůcku?

uff, to jsem se rozepsal :thx:

Milan
Příspěvky: 372
Registrován: 04 led 2011 09:11

Re: Počáteční problémy

Příspěvek od Milan »

Vítej na fóru a díky za pěkný a dlouhý příspěvek.
Tvůj nástroj moc hodnotit nebudu. Akustikám moc nehovím, i když vlastním 35 let akustiku z Cremony Luby (tenkrát stála 250 korun).