Nedokončení rytmu
Nedokončení rytmu
Dobrý den, jsem začátečník a narazil jsem na první větší problém. Naučil jsem se hrát rytmus 4/4 a zvládám ho i hodně svižně ale problém je v tom, že když mám přejít na jiný akord tak na něj přejdu vždy ve chvíli když začínám rytmus znovu. Když mi to nevychází v písničce tak podvědomě zrychlím a není to vůbec hezký. Prostě na akord umím přejít pouze na začátku rytmu....nevíte někdo jak se toho zbavit? Díky
Re: Nedokončení rytmu
Hraj s někým zkušeným a přijde to samo. Nic lepšího ti neumím poradit...
http://www.kytara.net | http://www.facebook.com/pages/Akustick% ... 5?filter=3
kytara Martin D28 + L. R. Baggs Lyric, combo AER Alpha, Shubb capo (S1, C7b, C8b), Elixir 0.12-0.56 PB, Golden Gate pick, Saddle thumbpick
kytara Martin D28 + L. R. Baggs Lyric, combo AER Alpha, Shubb capo (S1, C7b, C8b), Elixir 0.12-0.56 PB, Golden Gate pick, Saddle thumbpick
Právě nikoho takovýho nemám...učím se sám..
Podle mě je správný přejít na další akord s novým začátkem rytmu. Pokud to v písničce nevychází, zkus zvolit (byť jen na část písničky) rytmus jiný.
Ještě ke změně akordů - je potřeba to trénovat a já bych doporučil hrát hodně pomalu, jestli máš metronom, pustit si metronom, jinak si klepat nohou, pravou rukou hrát pořád rytmus a levou přehmátnout, co nejrychleji, i když to nebude znít. Důležitý je, aby pravá ruka jela pořád ten samý rytmus v tom samém tempu. Když ti to půjde pomalu, můžeš zrychlovat.
Podle mě tomu pomůže i to, budeš-li znát akordy zpaměti. Možná bych to zkusil tak, že se budu soustředit vždy jen na 1 ruku a snažit se, aby hrála co nejlíp na úkor té druhé. Pak bych je vyměnil. Takže - jet rytmus pořád stejně rychle a snažit se do toho měnit akordy (i když se netrefím nebo nebudou pořádně znít), ale zažiješ si ten rytmus. Pak naopak jet pravou rytmus a snažit se levou správně akordy, ale vždy se soustředit jen na jednu ruku..
Good luck =]