Hi,před pár dny se mi stala velmi nemilá věc,které vůbec nerozumím.Jde o to,že se mi úplně rozladila kytara tak sem vzal svou ladičku (ENO ET-3100C) a začal ladit.Hodnoty jsem nastavil na 440 a jako klíč C.Pakmně,ale překvapilo,že místo strun E,A,D,G,H,E mám jakési C,F#,G#,B apod.A čím víc otáčím strunami tím se ty tóny mění. Jo a tón H mi zmizel úplně.
Jinak nemám se kam jinam obrátit a jsem naprostý začátečník.
Ladění kytary
Re: Ladění kytary
zdravím,
kytaru je dobré ladit před každým hraním (nutnost to není, ale zní to líp)
jinak k problému: zkušenosti s touto ladičkou bohužel nemám, ale být tebou, tak bych zkusil najít návod a postupovat podlě něj -> každá se nastavuje trochu jinak a když ji nemám v rukách, tak nejsem schopnej poradit kde děláš chybu...
na většině ladiček jde nastavit tón, který chceš naladit (nastavím E a ladím, než svítí zelená atd.) - nevím, jestli tahle funkce je i na té tvé... pokud struny naladit nejdou, je možný, že jsi je moc natáhl a struny poškodil a bude potřeba struny vyměnit...
kytaru je dobré ladit před každým hraním (nutnost to není, ale zní to líp)
jinak k problému: zkušenosti s touto ladičkou bohužel nemám, ale být tebou, tak bych zkusil najít návod a postupovat podlě něj -> každá se nastavuje trochu jinak a když ji nemám v rukách, tak nejsem schopnej poradit kde děláš chybu...
na většině ladiček jde nastavit tón, který chceš naladit (nastavím E a ladím, než svítí zelená atd.) - nevím, jestli tahle funkce je i na té tvé... pokud struny naladit nejdou, je možný, že jsi je moc natáhl a struny poškodil a bude potřeba struny vyměnit...
No bohužel u mé ladičky tu možnost vyběru struny nemám.Ale fakt dík moc zkusím zítra ty struny vyměnit a pak se ozvu jak to dopadlo :poklona:
nebo ještě jedna možnost - pokud máš C, Fis atd tak je možný, že struny máš moc povolené -> zkus ještě víc dotáhnout
Ok. Stejně nemám co ztratit i kdyby ta struna měla prasknout,když to nevyjde tak je stejně budu měnit.Dík moc :nice: