Jak zahrát akord F
Jak zahrát akord F
Dobrý den, jsem začátečník hraju asi tak měsíc ale stále mi dělají problémy akordy typu Fdur, proste nedokážu udržet všech šest strun ukazováčkem je na to nějakej fígl? nebo jak správně ukazováček umístit aby stiskl všechny struny na pražec tak aby hrály? Kvůli tomuto problému sem koupil kytaru s úzkým krkem ale můj problém to nevyřešilo prosím o rady.
Moje kytara: http://muziker.cz/akusticke-kytary/6-st ... tural.html
Moje kytara: http://muziker.cz/akusticke-kytary/6-st ... tural.html
Re: Jak zahrát akord F
Zdravím tě:)
Nejsem žádný velký hráč ale snad ti moje rada bude k něčemu:) Řekl bych, že měsíc je ještě krátká doba prostě zkoušet a zkoušet. Mě třeba pomáhá ukazovák položit jakoby lehce na levý bok lépe tak přimáčkne struny. Také prst přikládej co nejblíže pražci. Jak tvrdé struny máš natažené na kytaře? Pomohla by i výměna za měkčí. Hlavně je to asi o tom tréninku. Uvidíš, že pokrok se brzo dostaví...
Nejsem žádný velký hráč ale snad ti moje rada bude k něčemu:) Řekl bych, že měsíc je ještě krátká doba prostě zkoušet a zkoušet. Mě třeba pomáhá ukazovák položit jakoby lehce na levý bok lépe tak přimáčkne struny. Také prst přikládej co nejblíže pražci. Jak tvrdé struny máš natažené na kytaře? Pomohla by i výměna za měkčí. Hlavně je to asi o tom tréninku. Uvidíš, že pokrok se brzo dostaví...
bohužel když sem kytaru kupoval, nebylo u ní nikde napsáno jak tvrdé má struny, předtím sem měl klasickou kytaru tam sem měl obyč siriusky 0095, ale na klasiku mám krátký prsty a dělá mi to dost problémy, zkusím teda koupit měkčí struny dík za radu
Já jsem měnil 11tky za 10tky a docela mě to usnadnilo práci. Ale jak říkám není to jen o těch strunách...
jen sem se chtěl zeptat, jaká je průměrná trvanlivost strun? Jak často se maj měnit?
Po měsíci hraní opravdu nečekej, že budeš hrát barečka bez problémů. Všechno má svůj čas, takže to chce trpělivost a zkoušet. Výsledek se brzo dostaví.