baré
Re: baré
Kuk sem:
http://kytaraforum.cz/viewtopic.php?f=5 ... 4231#p4231
Je to samozřejmě jen příklad...
Moje další poznámka se týká výhradně akustiky: Ačkoli se mnou leckdo nebude souhlasit, lze se bez barré kompletně obejít, samozřejmě jen v některých žánrech, někde - třeba v jazzu nebo gypsy - to naopak vůbec nejde. Vždycky je lépe zvážit, co opravdu potřebuješ a to dělat dobře. Když někdo hraje všechno a všechno blbě nebo nanejvýš průměrně, je to hraní potom takové nezáživné, nudné, ploché, někdy také naprostá hrůza.
Jak jsem už někde napsal, nemám barré rád, protože se mi před let stal úraz a od té doby mě tenhle typ akordů bolí. Určitě nebudu sám. Sice bych je asi hrál snadněji, kdybych si na kytaru natáhl nějaké 0.011 struny nebo komplet přešel na silk and steel. Ale s třináctkami na dreadnoughtu to prostě není ono...
Barré jsou dobré, když hraješ v akordech převážně strumming, méně jsou vhodné pro arpeggio. Pokud je ale třeba nějaká náročnější práce levé ruky, jsou barré spíš nevýhodou. Je to samozřejmě můj soukromý pohled na věc a errare humanum est platí pořád
http://kytaraforum.cz/viewtopic.php?f=5 ... 4231#p4231
Je to samozřejmě jen příklad...
Moje další poznámka se týká výhradně akustiky: Ačkoli se mnou leckdo nebude souhlasit, lze se bez barré kompletně obejít, samozřejmě jen v některých žánrech, někde - třeba v jazzu nebo gypsy - to naopak vůbec nejde. Vždycky je lépe zvážit, co opravdu potřebuješ a to dělat dobře. Když někdo hraje všechno a všechno blbě nebo nanejvýš průměrně, je to hraní potom takové nezáživné, nudné, ploché, někdy také naprostá hrůza.
Jak jsem už někde napsal, nemám barré rád, protože se mi před let stal úraz a od té doby mě tenhle typ akordů bolí. Určitě nebudu sám. Sice bych je asi hrál snadněji, kdybych si na kytaru natáhl nějaké 0.011 struny nebo komplet přešel na silk and steel. Ale s třináctkami na dreadnoughtu to prostě není ono...
Barré jsou dobré, když hraješ v akordech převážně strumming, méně jsou vhodné pro arpeggio. Pokud je ale třeba nějaká náročnější práce levé ruky, jsou barré spíš nevýhodou. Je to samozřejmě můj soukromý pohled na věc a errare humanum est platí pořád

http://www.kytara.net | http://www.facebook.com/pages/Akustick% ... 5?filter=3
kytara Martin D28 + L. R. Baggs Lyric, combo AER Alpha, Shubb capo (S1, C7b, C8b), Elixir 0.12-0.56 PB, Golden Gate pick, Saddle thumbpick
kytara Martin D28 + L. R. Baggs Lyric, combo AER Alpha, Shubb capo (S1, C7b, C8b), Elixir 0.12-0.56 PB, Golden Gate pick, Saddle thumbpick
Re: baré
Já jsem to šrotil. Hrál jsem klasiku, takže jsem se učil všemožné možné i nemožné prstoklady a barré pak vlastně ani nebyl problém. Taky je důležitý, jestli ti nezní tón po tónu nebo struna po struně nebo jestli ti nezní akord jako celek. Jestli hraješ u táboráku a je to struna po struně, tak si z toho nic nedělej, to mnohdy ani mě ne. Pak je důležitý, aby zněl akord jako celek. 

Re: baré
Když barré, tak takhle
http://www.kytara.net | http://www.facebook.com/pages/Akustick% ... 5?filter=3
kytara Martin D28 + L. R. Baggs Lyric, combo AER Alpha, Shubb capo (S1, C7b, C8b), Elixir 0.12-0.56 PB, Golden Gate pick, Saddle thumbpick
kytara Martin D28 + L. R. Baggs Lyric, combo AER Alpha, Shubb capo (S1, C7b, C8b), Elixir 0.12-0.56 PB, Golden Gate pick, Saddle thumbpick