az moc povoleny struny nebo naplé?

Riffy, sóla, techniky, cvičení... aneb praxe všeobecně
Odpovědět
Duda

az moc povoleny struny nebo naplé?

Příspěvek od Duda »

Brej den jsem začátečník..naučil sem se rytmus .. a ted skouším akordy jenom žee když je tak posloucham nezní jak moje proto sem vzal ladičku a ladím a ladím jenže nevím jestli mam povolovat nebo pritahovat naobě strany kdyz jedu tak podle ladicky je naladěná jenze kdyz to ladím povolováním tak struny drnčí kdyz naopak tak to vetsinou moc naladit ani nejde na zelenej tuplik poradite jak sni naladit? co nejlepe to de?

moje ladička --> http://www.dhn.cz/ladicka-kytarabasahsl ... s-led-1894

dekuji..

CreAtive_34

Re: az moc povoleny struny nebo naplé?

Příspěvek od CreAtive_34 »

Ahoj, tuhle ladičku mám doma, koupil jsem jí kdysi když jsem začínal... Je tak akorát na 2 věci...
Nevím, jestli to je tím, ale já bych Ti doporučil koupit jinou. Když jsem koupil grafickou chromatickou tak jsem zjistil, že u téhle ta zelená dioda svítí, ale ve skutečnosti je struna dost mimo...

Jinak jestli máš novou kytaru/struny není rozlaďování nic neobvyklého

Duda

Příspěvek od Duda »

a co myslíš? doporučil bys mi nejakou nebo je to celkem jedno ? proste nejakou digitalni ?:)

Matttyna

Příspěvek od Matttyna »

ahoj, jestli Ti to pomůže, tak já mám tuhle, a jsem s ní spokojená(mám starší, tahle má nějaký inovovaný design, či jak či co...:-D)

http://www.lidlmusic.cz/katalog/ladicka ... -671004608
In love with my Nashville NW-32C...

CreAtive_34

Příspěvek od CreAtive_34 »

Koukni na tu, co mám v podpisu. je klipová, takže můžeš ladit i když je kolem hluk, navíc je celkem malá. Umí ladit všechno (chromatická) a všechny tóny. A navíc je relativně levná. :-)

Tobi

Příspěvek od Tobi »

jop, klipový jsou super :) a ještě maličkost k ladění - když potřebuješ strunu povolit, je lepší ji povolit víc a doutáhnout. hmm.. myslím tím to, že poslední pohyb by měl být utáhnutí.. :)

Duda

Příspěvek od Duda »

obednana je tak uvidím :)