100procent začátečník+trsátko:-)

Riffy, sóla, techniky, cvičení... aneb praxe všeobecně
ReDy

100procent začátečník+trsátko:-)

Příspěvek od ReDy »

ahojte, dlouho jsem hledal nějaké přijatelné stránky ohledně začátku hraní na kytaru a toto forum je bezkonkurenčně nejlepší :D...takže doma mám kytaru(starší) chci se zeptat jestli výměna strun stačí k tomu aby zase zněla jako zamlada:D-dále: jsem absolutní začátečník takže prosím o nějaký návod pro méně chápavé:D:D...a ještě jedna nepříjemná záležitost :D...jde o to že si koušu nehty a chci se zeptat jesli mi to bude při hraní vadit a jestli bych si do začátků měl pořídit trsátko...s kousáním slibuju PŘESTANU :D...díky předem....-)

Dejw

Re: 100procent začátečník+trsátko:-)

Příspěvek od Dejw »

nevím co myslíš tím, aby zněla jako za mlada, ale určitě:

1) výměna strun - rozhodně jo, s novejma bude znít rozhodně líp (já měním struny asi každý 2 měsíce), do začátku bych ti doporučil nějaký měkčí, záleží na jakou kytaru hraješ, pro elektriku doporučuju D´Addario XL .009-.046, na jumbo jsem natahoval jakýsi folkový Yamahy (ale dlouho jsem je neviděl v hudebninách)
- teď mě napadla ještě jedna věc: nekupuj si struny za 80 a míň korun, nic nevydrží a budeš je pořád vyměňovat :-D

2) návod pro méně chápavé - napiš, co tě zajímá, určitě ti někdo odpoví - akordy i rytmy jsou hlavně ze začátku paměťový a mechanický cvičení (nejde to jinak než hrát a hrát a hrát pořád dokola); na něco příjdeš sám, něco tě naučí youtube a něco se dozvíš tady :-)

3) kousání nehtů - blbej zlozvyk, kterej by ti to mohl při hraní vadit (zvlástě při hraní bez trsátka to bude bolet), takže rozhodně přestat kousat. něco jako ideální délka nehtů není, ale samozdřejmě jsou lepší kratší nehty (osobně se mi líp domačkávaj struny)