Ahoj,
předem se omlouvám jestli se náhodou ptám na něco, nač už se tu odpovídalo.
Jsem začátečník, nemám ještě ani kytaru, a právě proto bych se vás zkušenějších chtěl zeptat, jestli si pořídit kytaru s výřezem nebo radši bez něj, konkrétně na akustickou kytaru(s největší pravděpodobností dreadnought)?
Cutaway ano či ne?
Re: Cutaway ano či ne?
já si pořizoval asi před rokem kytaru - western a vyrez jsem chtel. hlavne kvuli tomu, kdyz me prepadne takova ta chut naucit se s trsatkem jakoze na elektriku
jinak vyrez vlastne nepouzivam. braska ma kytaru bez vyrezu a nevadi mu to. pokud nevis, na co by ti vyrez byl, nemyslim si, ze je to dulezity parametr 

No a jak moc by mě mohl ten "nevýřez" omezovat ve výběru skladeb? Co bych na obyčejné už nezahrál?
ze začátku jsem se snažil zahrát na španělku canon rock. fakt to nešlo 
podle toho, co bys chtěl hrát. popravdě - osobně neznám písničku, která se hraje u ohně a kterou bys nemohl zahrát bez výřezu.
neznám ani žádnou od nohavici nebo plíhala, kterou bys nezahrál bez výřezu.. i když.. u plíhala si tím tak jistý zase nejsem
ještě počkej na ostatní reakce, ale podle mě je výřez do začátku celkem zbytečný

podle toho, co bys chtěl hrát. popravdě - osobně neznám písničku, která se hraje u ohně a kterou bys nemohl zahrát bez výřezu.
neznám ani žádnou od nohavici nebo plíhala, kterou bys nezahrál bez výřezu.. i když.. u plíhala si tím tak jistý zase nejsem

ještě počkej na ostatní reakce, ale podle mě je výřez do začátku celkem zbytečný

No chtěl bych hrát od všeho něco: folk, pop, rock(ten asi nejvíc). Tak sem si myslel, že dreadnought by byl ideální volba, aspoň z toho co sem si pozjišťoval na netu..
Osobně si taky myslím, že by mi kytara bez výřezu měla stačit, ale radši se ptám zkušenějších
Osobně si taky myslím, že by mi kytara bez výřezu měla stačit, ale radši se ptám zkušenějších

těžko radit, jestli vzít cutaway nebo ne... záleží to na tobě, vyzkoušej si obě možnosti a vem si kytaru, které zvuk se ti bude víc líbit...