Rozhodnutí - začít hrát na baskytaru nebo elektrickou kytaru

Riffy, sóla, techniky, cvičení... aneb praxe všeobecně
Odpovědět
Bata
Příspěvky: 1
Registrován: 11 lis 2011 14:02

Rozhodnutí - začít hrát na baskytaru nebo elektrickou kytaru

Příspěvek od Bata »

Zdravim ! Potřebuji pomoc. Jsem jaksi kytaroví začátečník a nevím jestli si mam koupit baskytaru a nebo normální elektrickou kytaru. Prosím poraďte, co by bylo pro mě jako začátečníka nejlepší !! Předem Děkuji .... :)

Dejw

Re: Potřebuju poradit !

Příspěvek od Dejw »

Vítám tě mezi na fóru, bohužel jsi pro svůj příspěvek vybral nevhodné zařazení. Toto vlákno slouží pro návrhy na změny v rámci fóra. Otázky prosím směřuj do jiné, vhodnější kategorie - nejlépe První problémy nebo Kecárna.

Co se týče rozhodování, tak to je na tobě, jaký nástroj si vybereš. Zamysli se nad tím, co chceš hrát a podle toho se rozhodni.

Jinak tady to zamykám a až si založíš nové téma ve správné sekci s konkrétním dotazem, bude toto téma smazáno.

Díky za pochopení a pořádně si výběr promysli.

EDIT: sice jsem téma chtěl smazat, ale po přesunutí může zůstat - třeba ti někdo poradí

Tobi
Příspěvky: 361
Registrován: 06 dub 2009 16:08

Re: Potřebuju poradit !

Příspěvek od Tobi »

ahoj.

rad te vidim na foru a doufam, ze ti tu pomuzeme, kazdopadne.. jak rikal Dejw - tenhle dotaz nepatri sem. Tema zustane zamcene, prosim, zaloz si nove. Krom toho jsem jej presunul, aby nestrasilo, kde nema =]

vim, ze moc lidi pravidla necte. ok, neni problem. kdyz vedi, jak to na forech chodi a jak se maji chovat. pro novacky doporucuju: http://kytaraforum.cz/viewtopic.php?f=52&t=374 a taky je dobry si alespon trochu prohlidnout forum, nez napises prvni prispevek. myslim, ze kdybys to udelal nenapises ho do "Rady a napady", ale do "S kytarou poprve v ruce -> Prvni problemy"

good luck :)

Amatér
Příspěvky: 4
Registrován: 23 pro 2011 15:17

Re: Rozhodnutí - začít hrát na baskytaru nebo elektrickou ky

Příspěvek od Amatér »