Kytara, jazz a tak od všeho trochu
Kytara, jazz a tak od všeho trochu
Ahojte lidi, jsem úplný začátečník tím myslím že kytaru držím jako pohrabáč a neumím ani nic z teorie ale chci hodlám a nehodlám se toho vzdát chci se naučit hrát nejdřív na normální akustiku a časem bych chtěl začít hrát na jazzovou kytaru protože to je prostě krása
a rád bych se zeptal jestli by jste mi někdo neporadily jak začít kde se učit kam chodit třeba na nějaké kurzy či tak. díky za odpověď

Re: Kytara, jazz a tak od všeho trochu
cau.
nejlepsi je zus - zakladni umelecka skola, kde se prihlasis na kytaru, budes mit ucitele a ten te bude neco ucit. vetsinou se uci klasika, ale kdyz mas prizpusobiveho ucitele, nauci te, co chces
nebo muzes byt samouk, ucit se z papiru, z youtube, z internetu.. pak bych doporucoval zacit akordy a rytmy a postupne proplouvat od jednodussich pisnicek ke slozitejsim
nejlepsi je zus - zakladni umelecka skola, kde se prihlasis na kytaru, budes mit ucitele a ten te bude neco ucit. vetsinou se uci klasika, ale kdyz mas prizpusobiveho ucitele, nauci te, co chces

nebo muzes byt samouk, ucit se z papiru, z youtube, z internetu.. pak bych doporucoval zacit akordy a rytmy a postupne proplouvat od jednodussich pisnicek ke slozitejsim

ZUS říkáš no proč ne a není to pro děti (nebo se jen nechávám klamat názvem)
myslím si, že ne, ZUŠ není špatná, pro ty co chtějí hrát jazz blues a klasiku. Jestli neumíš ani začátky, naučí tě je tam, ale pokud se ti tam nechce chodit můžeš studovat na internetu. Musíš se pro jazz naučit základní rytmy a akordy. Pokud přes toto projdeš nebude pak pro tebe problém zahrát i NEjazzovou písničku někde u ohně
přeji hodně štěstí při učení

přeji hodně štěstí při učení

braska zacal chodit na harmoniku v 18.. taky ho vzalikorkan píše:ZUS říkáš no proč ne a není to pro děti (nebo se jen nechávám klamat názvem)

oki tak já to obhlídnu
mno tak sem se na to koukal a moc chytrej z toho nejsem můžete mi někdo nějakou doporučit?