Kytara

Španělky, jumba, westernové, koncertní… možno též se snímačem
Odpovědět
ocelot42
Příspěvky: 1
Registrován: 21 říj 2012 17:35

Kytara

Příspěvek od ocelot42 »

Prosím vás chtěl bych si koupit kytaru a chtěl bych hrát rock. Nevím jakou a jsem úplný začátečník cenově prosím 2000-3500. ;)

Emiel
Příspěvky: 29
Registrován: 19 bře 2011 16:04

Re: Kytara

Příspěvek od Emiel »

Zkus is projet bazary, za tuhle cenu horkotěžko seženeš kvalitní elektriku, ale možná se někdo nějaké bude zbavovat. Ale obecně z těch levných kytar se mi líbí Cortky, v poměra cena/kvalita mi vždycky vycházeli nejlíp. :)
Ono to nějak půjde.

Dvořák Milan
Příspěvky: 6
Registrován: 19 lis 2012 14:09

Re: Kytara

Příspěvek od Dvořák Milan »

Ahoj...
Jelikož se pohybujeme v sekci akustických kytar, tak se budu věnovat jim, ač můj postup pro výběr je dost obdobný. (@Emiel)

Tvůj cenový strop je dost mírný, každopádně i za takovýto peníz se dá sehnat slušný kus dřeva... Pokud to chceš hlavně zkusit, jdi rozhodně do toho - (levná akustická) kytara se neztratí!

Pokud jde o výběr, tak z principu nerad říkám konkrétní značky a modely, protože u levných kytar je to prostě kus od kusu. Osobně doporučuji zajít do hudebnim, hezky se tam usadit, poprosit o ladičku/trsátko/cokoliv a střídat jednu kytaru za druhou. I když kytarám třeba moc nerozumíš, tak určtě poznáš, na kterou kytaru se ti hraje nejlíp - a to je pro začátečníka hlavní!

Jenom bych doporučuil, aby sis (vzhledem k tomu, že chceš hrát rock) zkusil zahrát co nejvíce ze svého žánru. Dost levných překližkových akustik má problémy s basy, tudíž to musíš pořádně prozkoušet a "ohulit". Plus předpokládám, že při rocku budeš dost často posouvat akord (barré), tudíž si vyber kytaru, která ti je příjemná a nikterak neškrábe do ruky apod.

Dej vědět jak jsi dopadl a přeji šťastnou ruku při výběru!

Emiel
Příspěvky: 29
Registrován: 19 bře 2011 16:04

Re: Kytara

Příspěvek od Emiel »

Dvořák Milan: