Divný zvuk:((

Španělky, jumba, westernové, koncertní… možno též se snímačem
Odpovědět
jane
Příspěvky: 2
Registrován: 20 led 2011 20:55

Divný zvuk:((

Příspěvek od jane »

Zdravim všechny ;) Potřebovala bych poradit. Koupila jsem si kytaru na internetu jmenuje se STAGG C542..Jsem začátečník, kytaru teda držím poprvé v ruce:-) , ale vůbec nejsem spokojená se zvukem, přijde mi že to hraje strašně hluboce, naladěný je to už od dodavatele,takže laděním to nebude.Myslíte si, že je to kvůli těm nylonovým strunám? Kytara s kovovými zní totiž úplně jinak( lépe) :x Nebo si myslíte,že pro začátečníka to zatím stačí? Časem si určitě koupím s kovovými, tohle se mi totiž vůbec, ale vůbec nelíbí :evil: :lol: Předem děkuji milé duši :D , která mi zodpoví mé trapné otázky. :lol:

Dejw

Re: Divný zvuk:((

Příspěvek od Dejw »

Zdravím,
začnu tím - obecně kytary Stagg (jednou jsem na to četl slogan: "Stagg - kytary k ohni i do ohně" - autora si bohužel nepamatuju, brát prosím jako vtip) moc dobrý nejsou, ale nechci to odsuzovat bez osobní zkušenosti. Pokud se nepletu, je ta C542 součástí nějaké sady.

:!: I když je kytara naladěná od dodavatele, tak to rozhodně neznamená, že se nemusí ladit. :!:

Zatím jsem se ještě nesetkal s kytarou, která by se ladit nemusela. Struny pracují a je potřeba je dolaďovat - možná ty zvuky, které se ti nezdají jsou způsobeny tím, že je kytara rozladěná. Od toho jsou tam ty kolíky.

Rozdíl mezi zvukem strun nylonových a kovových je velký. Je potřeba si uvědomit co chceš hrát, píšu to tady každýmu: pokud klasiku, tak sis vybrala dobře, pokud ne, tak jsi měla vybrat kytaru jinou. Přiznám se, že se mi taky více líbí zvuk kovových strun :D

Jinak přeju hodně úspěchů při hře na kytaru, pevný nervy při učení ;) a doufám, že se aktivně zapojíš i do dalších diskuzí.

Uživatelský avatar
Matttyna
Příspěvky: 105
Registrován: 24 úno 2010 21:08

Re: Divný zvuk:((

Příspěvek od Matttyna »

Ahoj,
nedávno se to tu řešilo v jednom topicu :-)