Nike skor

Riffy, sóla, techniky, cvičení... aneb praxe všeobecně
Odpovědět
Merry Spender

Nike skor

Příspěvek od Merry Spender »

ÿþ Andres: Tillägg till vad jag redan sa, nike skor jag tror att Nike borde ha lämnat denna Atmos x Nike Air Max 1 orörd och borde ha släppt den i sin ursprungliga form. Jag är inte säker på vad tankeprocessen låg bakom att "remixa" en klassisk sko som många människor har väntat länge på att få tag på. Nyheter Juan: Jag tycker att Nike borde få tillbaka de ursprungliga klassikerna. Många av oss slog ut när skon ursprungligen släpptes eller inte ens gick in i sneaker när de släppte. Det skulle vara trevligt att få en ny chans att plocka upp en klassisk retro. De gör det med Jordans hela tiden, och du vet hur bra det har gått, slags.

Andres: (Pass) Jag älskar mig lite kyckling och våfflor och jag tycker att Nike gjorde ett ganska bra jobb med att skapa temat på denna sko. Jag är verkligen selektiv med mina SB-er (har bara 3 par) så jag tänker inte köpa dessa. Observera: Alla vände in sina val den här veckan innan nyheten att Nike Air Foamposite One XX tappade i helgen istället i nästa vecka. Det är onödigt att säga att det är en stor miss från vår sida, men att döma utifrån vem vi har på personalen, skulle jag säga att det är ett nike skor dam stort pass för de flesta av dem eftersom de inte är Foams-fans. Jag skulle personligen köpa det bara för att ha det till eftertiden. The Dame 3 och Harden Vol. 1 är båda riktigt rena från den här kollektionen, men jag är ett större fan av Dame 3. Inspirationen till kollektionen och färgschema är båda riktigt coola. Bra jobbat av adidas. Låt oss nu se vad Nike svarar med.

Helgen före semestern nike skor herr visar sig vara helt äventyr. När Nike Doernbecher Freestyle Collection tappade (och huvudsakligen stod för redan i butik) på lördag tillsammans med en annan Color Jordan 1.5-färgväg som folk inte verkar gilla men pratar om en hel del av någon anledning har swoosh staplat däcket och det är inte ens Black Friday ännu. Åh, och en ny Nike signatursko gör sin efterlängtade debut idag. Inget stort intresse alls. För den här veckans utgåva av Buy, Pass, Wait, kommer vi att titta på Nike Air Trainer Cruz Haystack, Air Jordan 13 Doernbecher och Air Jordan 1.5 Bred. Du kanske märker att listan är lite kort den här veckan. Det beror på att vi bad KoF-personalen att välja ut sin favorit från årets Doernbecher-samling.

Andres: (WAIT) Kobe 11: s bästa colorway hittills tillsammans med debuten Achilles Heel. Kombinationen av gult och svart är alltid tilltalande, särskilt nike fotbollsskor när det görs på en så trevlig Nike Flyknit-sneaker som denna. Förhoppningsvis kan jag köpa dessa om några månader när de säljs. EIC Juan: (PASS) Jag kommer aldrig att glömma utseendet i ansiktet när jag såg Air Penny 2 för första gången på 90-talet. Det var en utseende av besvikelse och chock eftersom jag inte kunde tro att Nike fängslade uppföljaren till kanske den största signaturskodebuten någonsin. Och det värsta är det överväldigande antalet människor som älskar Air Penny 2 under det första paret. Nu är jag tillräckligt gammal för att ge den "besvikna pappan" utseendet som borde skylla någon.

Renz: (KÖP) Bortsett från skummen har jag alltid varit ett fan av den här modellen. Det påminner mig om de klassiska Nike KG som jag brukade bära ofta då. Colorway-övergången är ganska tilltalande i allmänhet. Det här är Nike som vi pratar om och inte Jordan Brand. Nike LunarEpic Flyknit har varit ett bra komplement till familjen, Nike Golf Flyknit Chukka är något jag bär både på och utanför banan och Nike Kobe 11 är en av de få sparken som jag faktiskt har betalat pengar för i år. Men det var tillkännagivandet som gjordes under Nike Innovation Summit som visade mig varför alla fortfarande spelar fånga upp till swoosh och att Nike ägnar mer uppmärksamhet åt tävlingen än vi trodde. De anpassar sig till det nuvarande klimatet till gymnastikskulturen, vi är bara för att upptäcka NMD: er för att märka just nu. Det kommer att bli kul (och förmodligen dyrt) att se hur allt spelar ut.

Deras fart från förra året går fortfarande starkt under första halvåret i år hittills. Införandet av NMD-silhuetten och hur den ganska mycket älskas direkt är ett ganska bra tecken. Plus andra stilar som Tubulars får också fantastiska färgvägar. Utformningen av dessa sneakers, åtminstone från min mening, är vinnare. Jag är ganska mycket fortfarande en Nikehead, men vad de tre ränderna fortsätter att erbjuda kan inte förbises längre. Helgen presenterar många alternativ för sneakerheads som nike skor barn basket - sporten som verkligen startade allt detta - är tillbaka i branschen . Stephen Curry ser ut att återhämta sig från den största regelbundna säsongen genom tiderna som också blåste en 3-1 ledning i finalen och en enhällig MVP-utmärkelsen samtidigt som han tappade årets mest klovna på sko med Under Armour Curry 3, Nike Basketball återvänder sans Kobe med ett Battle Grey Pack och James Harden avslöjade sin första signatursko den senaste helgen (även om den inte kommer att tappa förrän i december). Vi pratar om det och mycket Obrázek mer i den här veckans utgåva av Buy, Pass, Wait.

Odpovědět