Leren handschoenen

Riffy, sóla, techniky, cvičení... aneb praxe všeobecně
Odpovědět
Betsy Galbraith

Leren handschoenen

Příspěvek od Betsy Galbraith »

Het interesseert me niet om naar de leren handschoenen gevangenis te gaan of dood te gaan, ik geef meer om de veiligheid van mijn kinderen en dat soort dingen. Waarom zou je zelfs proberen te doen alsof je zoveel om me geeft en me dan naar een psychiatrische inrichting sturen - waarvan ik begrijp dat dit soort instellingen niet meer bestaan in de VS, ik ben gewoon zo ziek en moe van alles en nu ben ik op het punt dat als ze mijn kinderen als onderpand houden, ik niemand aanklaag, geef me gewoon mijn kinderen. Opnieuw heeft de familie mijn kansen om een rechtszaak aan te spannen of iets anders te doen, verknoeid. Nu kan ik niet eens een baan krijgen vanwege hun hacking- Fuck de hele wereld! Mijn leven is altijd onzin geweest, hoe goed of aardig of wat ik ook ben, en nu zal het door domme familie en vrienden onzin blijven.

Ja, het is zelfs nog belachelijker, want in mijn situatie was het een civiele zaak van een voormalige werkgever die ikzelf en een andere werknemer hadden tegen het bedrijf. En natuurlijk was ons rechtssysteem in mijn geval een grap (wanneer de advocaat van een beklaagde de feiten kan verdraaien en het lijkt alsof de andere werknemer nooit fysiek bij het bedrijf heeft gewerkt, en de rechter neemt op basis daarvan een beslissing - er is iets mis) . Dit type zaak zou NIET online en daarbuiten moeten zijn voor potentiële werkgevers om te zien. Het heeft zoveel problemen veroorzaakt en de staat zal niet eens een no-index-tag handschoenen heren aan hun robots.txt-bestand toevoegen, zodat het geval niet in de zoekresultaten wordt weergegeven. Complete BS! Het is op zichzelf al crimineel! Iemand betaalt zijn contributie, betaalt zijn boetes en doet alles wat wettelijk verplicht is ... op dat moment zou de arrestatie niet legaal moeten zijn om beschikbaar te zijn op een zoekmachine. U zou moeten betalen om dit soort informatie te achterhalen. Periode! Iedereen die dit overtreedt, moet één waarschuwing krijgen en vervolgens een zware boete krijgen totdat deze wordt verwijderd. Dit geldt ook voor luie Townships plastic handschoenen die het op hun website houden nadat de zaak volledig is opgelost. Anders is het ongrondwettelijk van aard, aangezien je iemand voor onbepaalde tijd beschuldigt van zelfs de kleinste misdaad of een misdaad die is gevallen!

Hallo jongens. Dit kan een beetje laat zijn, maar ik kwam zojuist deze post tegen en heb een eenvoudige oplossing voor degenen onder jullie die nog steeds worstelen. Onlangs werd ik gearresteerd EN veroordeeld voor DUI, en zoals we allemaal kunnen raden, publiceerde mijn stadskrant dit samen met alle andere arme sappen die die maand veroordelingen hadden ... Mijn eenvoudige oplossing zou echter zijn om te beginnen met het creëren van verschillende sociale media-accounts en zorg ervoor dat u uw volledige naam en locatie bij elk account vermeldt. Sommige sites die wonderen verrichten om op de eerste pagina van Google te verschijnen, zijn Facebook, Twitter, Youtube, Google, Vimeo, Instagram, Pinterest en SoundCloud. Als u op elk van deze sites een account aanmaakt, is het bijna een garantie dat uw krant blurp naar de tweede pagina van Google wordt gestuurd, die hoed look statistisch gezien de meeste werkgevers alleen naar de resultaten van uw eerste pagina zullen kijken.

We verwerken de informatie die via dergelijke technologieën wordt verzameld om bepaalde functies van de site te helpen bedienen, uw ervaring te verbeteren door middel van personalisatie en om ons te helpen de functies van de site beter te begrijpen waarin u en andere gebruikers het meest geïnteresseerd zijn. Om ons te helpen bij het analyseren ons websiteverkeer via cookies en vergelijkbare technologieën, gebruiken we analysediensten zoals Google Analytics. Voor meer informatie over de verwerking van uw informatie door Google Analytics, zie "Hoe Google gegevens gebruikt wanneer u de sites of apps van onze partners gebruikt." Sommige van onze serviceproviders gebruiken mogelijk cookies of andere methoden om informatie te verzamelen over uw gebruik van de Site, en kan de informatie in deze cookies combineren met alle persoonlijke informatie die ze over u hebben. Het gebruik van dergelijke trackinginformatie door een derde partij is afhankelijk van het privacybeleid van die derde partij. We reageren niet op Do Not Track ("DNT") -signalen die uw browser op dit moment naar ons verzendt.

We gebruiken commercieel redelijke voorzorgsmaatregelen, zoals industriestandaard coderingstechnologie (bijv. Secure Socket Layer (SSL) -protocol), om de informatie die via de Site wordt verzameld te beveiligen. Ondanks deze inspanningen om persoonlijke informatie op te slaan in een veilige werkomgeving die niet beschikbaar is voor het publiek, kunnen we de veiligheid van persoonlijke informatie niet garanderen tijdens de verzending of opslag op onze systemen. Hoewel we proberen de integriteit en veiligheid van persoonlijke informatie te waarborgen, kunnen we niet garanderen dat onze veiligheidsmaatregelen voorkomen dat derden, zoals hackers, illegaal toegang krijgen tot persoonlijke informatie. We verklaren of garanderen niet dat persoonlijke informatie over u zal worden beschermd tegen verlies, misbruik of wijziging door derden.

U kunt ons vragen om de verwerking van persoonlijke informatie op te schorten in de volgende scenario's: (a) als u wilt dat wij de nauwkeurigheid van de persoonlijke informatie vaststellen; (b) waar ons gebruik van persoonlijke informatie onwettig is, maar u niet wilt dat wij deze wissen; (c) waar u ons nodig hebt om de persoonlijke informatie te bewaren, zelfs als we deze niet langer nodig hebben, omdat u deze nodig hebt om juridische claims vast te stellen, uit te oefenen of te verdedigen; of (d) u hebt bezwaar gemaakt tegen ons gebruik van persoonlijke informatie, maar we moeten verifiëren of we doorslaggevende legitieme redenen hebben om deze te gebruiken. Verzoek om overdracht van persoonlijke informatie aan u of aan een derde partij. Toestemming intrekken op elk moment waar we vertrouwen vissershoedje op toestemming om persoonlijke informatie over u te verwerken.Dit privacybeleid kan zonder kennisgeving worden gewijzigd. Alle wijzigingen in dit beleid worden ten minste een week voordat ze van kracht worden op onze site geplaatst. Als we op enig moment besluiten om persoonlijke informatie te gebruiken op een manier die wezenlijk verschilt van de manier waarop deze werd verzameld op het moment dat deze werd verzameld, zullen we u via e-mail op de hoogte stellen van de wijzigingen in ons beleid. In dergelijke gevallen heeft u de keuze of we uw Obrázek persoonlijke gegevens al dan niet op deze andere manier gebruiken.

Odpovědět